Saturday, January 23, 2010

1st entry



atas permintaan ramai *perasan*, aku pon start la nak letak post baru selepas berfikir panjang. xde la panjang sangat pon, pk mase otw balek keje. kalo nak balek keje x yah concentrate sgt sbb jam nak mampos!!! (even skrg masih stress) tambah2 kalo hujan ke, ade accident ke(sbb ramai nyebok nak tgk-bukan nak tolong) lagi satu kalo hari jumaat..kurang paham punce sbnr tapi ape pon stress rase nak tarik2 rambut!!!!huhu...

pagi yang indah di LDP

lari dari topik sebenar. what shud i post for 1st entry? kalo mase skolah dulu2 1st day mane blaja lagi kan? cikgu2 suke nak buat aktiviti sesi berkenalan. huahua... aku suke tym ni sbb x yah blaja (obviously!) dan aku x suke sbb bile aku sebut name aku cikgu akan tny lebih dari sekali. name x supe org len kan.... ade la satu mase tu aku eja name aku dan akhirnye aku dicop oleh cikgu tu kurang ajo (ade ke patut?????????) sape suh tny banyak kali????? sape yang bersalah dalam hal ni?????

sekolah orang lain

again....lari dari topik sebenar *sigh*. i was thinking to intro myself kepade korang sume (aiyoohhh...ade ke reader??)nyahahaha...whatever....

mase aku kat matrik UIA dulu, aku amek kos architecture (sbb perasan diri sendri sangat pandai art dan seni reka) bile aku insaf, aku tuka kos engineering yang lebih kene ngn diri sendri yang bole deal ngn fact je (maybe, tu pon xde la excel sgt)...mase kat architecture dulu, first assignment kitorang kene buat tajuk "It's me". rasenye under subject environmental design. so kne la buat design yang kne ngn diri sendri...hohoho...aku rase sungguh tercabar sekali sbb mase skolah dulu aku sangat berbangge ngn gred C atau D utk pendidikan seni.nak xnak aku kne buat la jgk. mule2 design kat ketas A3, bile dah approved baru buat kat A2.. as expected, aku antare manusie yang paling las approved (tu pon lect kesian tgk aku kot)... jangan tny ape aku buat sbb aku sendri dah lupe..muahaha

bile teringat pasal tu, so i decided nak tarok it's me kat 1st entry nih. even the title seems a bit narcissistic, tapi bukan begitu sebenarnye ye... just as an introduction..tapi kan...rase cam dah panjang sangat plak aku merepek ni...

so till next time, aku sambung lagi pasal "its me"..heheh..





4 comments:

  1. so apa course yg ko buat sebenarnya di UIA?

    hehehe...mcm ni la, ada tulis2 baru semangat nak mengenali idasary yang dulunya femes tuh. woh! di alam seratas, meninggikan sedikit suara saja sudah dikira kurang ajar apatah lagi jika berselisih tanpa memberi salam...huhu..

    ReplyDelete
  2. keep it up.
    kaat opis ni sopan jer dia syed oi..hahah

    ReplyDelete
  3. syed ohh syed.... bile mase la aku fames nih? ko x abeh2 nak kate camtu...
    bagi salam...haha..jenuh aku bagi salam nak nak bile berderet manusia lalu.

    hoho...azri ko pandai je ehh...ko mane nampak aku buat ape kat atas ni...*kontrol sbb ade CCTV*

    ReplyDelete